نمایه نویسندگان

آ

ا

  • اکبری، احمد شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]

ب

  • باقری مقدم، ناصر ارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
  • بحرانی، عطیه مفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]

پ

  • پورآتشی، مهتاب پارک‌ علم و فناوری دانشگاهی پیش‌برنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]

ج

  • جعفری پایبندی، فرشید ارزیابی اثربخشی رویکردهای بنیاد ملی نخبگان در ارائة تسهیلات به استعدادهای برتر دانشجویی [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 73-87]

ح

  • حاجیان حیدری، مجتبی شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
  • حقدوست، علی اکبر تحلیل لایه‌ای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]

خ

  • خانمحمدی، هادی شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
  • خراسانی، محسن ارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]

ذ

  • ذوالقدر، مالک ارزیابی اثربخشی رویکردهای بنیاد ملی نخبگان در ارائة تسهیلات به استعدادهای برتر دانشجویی [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 73-87]

ر

  • رحیمی، غلامحسین ساز و کارهای عملیاتی در تحقق مرجعیت علمی (با رویکرد تاریخی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 3-18]
  • رضایی روشن، هدی بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]

ز

  • زیرک، مهدی شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
  • زمانی، اصغر پارک‌ علم و فناوری دانشگاهی پیش‌برنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]
  • زمانی، زهرا بررسی پژوهش‌های بهره‌مند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاه‌های استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
  • زنگویی، اسدالله شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]

ش

  • شایان، علی مقایسه بنیان ‏های نظری گفتمان ‏های نوآوری نظام‏ مند و تحول ‏آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
  • شریفی، رمضان ارزیابی اثربخشی رویکردهای بنیاد ملی نخبگان در ارائة تسهیلات به استعدادهای برتر دانشجویی [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 73-87]

ص

  • صاحبکار خراسانی، سید محمد ارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب‏ وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
  • صادقی، اباذر شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
  • صبوری، علی اکبر بررسی پژوهش‌های بهره‌مند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاه‌های استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
  • صفدری رنجبر، مصطفی مفهوم پردازی مرجعیت فناورانه از منظر فرارسی فناورانه؛ شاخص ها، الزامات و راهکارهای سیاستی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 65-84]
  • صفری، هادی دو نگاه رقیب درون‌نگر و برون‌نگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]

ط

ع

  • عزیزی، امیرهادی ارائه چارچوب شاخص‌های پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
  • علوی، سید احسان بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
  • عمادی، سمیرا تحلیل لایه‌ای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]

غ

  • غفاری فرد، محمد بررسی آثار توزیعی اقتصاد دانش‌بنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاح‌شده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]

ف

  • فاطمی خوراسگانی، سید مهدی مقایسه بنیان ‏های نظری گفتمان ‏های نوآوری نظام‏ مند و تحول ‏آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
  • فرتاش، کیارش ارائه بسته سیاستی کاربردی‌سازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دست‌یابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
  • فرتاش، کیارش ارائه چارچوب شاخص‌های پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
  • فروتنی، زهرا مفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
  • فروتن مهرادرانی، محمود نوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]

ق

  • قاضی نوری، سپهر مقایسه بنیان ‏های نظری گفتمان ‏های نوآوری نظام‏ مند و تحول ‏آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
  • قاضی نوری، سپهر دو نگاه رقیب درون‌نگر و برون‌نگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
  • قاضی نوری، سیدسروش مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 1-3]
  • قاضی نوری، سیدسروش ایران در جایگاه مرجعیت علمی؟ [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 1-2]
  • قاضی نوری، سید سروش مقایسه بنیان ‏های نظری گفتمان ‏های نوآوری نظام‏ مند و تحول ‏آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
  • قدرتی، شفیعه بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
  • قربانی، امیر ارائه بسته سیاستی کاربردی‌سازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دست‌یابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
  • قمری، محمد حسین ارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب‏ وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]

گ

  • گزنی، علی نقش ارتباطات علمی بین‌المللی در مرجعیت علمی دانشگاه‌های ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]

م

  • مرادی مقدم، حسین بررسی روند همکاری های علمی بین المللی ایران در 50 سال اخیر [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 61-72]
  • میرزاعلیان، مائده شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
  • مصدق، علی داد بررسی آثار توزیعی اقتصاد دانش‌بنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاح‌شده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
  • مظفری، نیلوفر شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
  • مقتدر کارگران، جواد ارائه چارچوبی جهت استقرار اثربخش نظام مدیریت دانش در سازمان با رویکرد فراترکیب [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 59-74]
  • منتظر، غلامعلی سخن سردبیر [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
  • منتظر، غلامعلی درنگی بر بن‌سازه‌های اشتهارِ دانشگاه‌های پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]
  • منتظر، غلامعلی سیاست و گزارۀ سیاستی [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 1-4]
  • مهدیزاده، منصوره طراحی مدل مسئولیت‌پذیری اجتماعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 25-42]

ن

  • نامداری پژمان، مهدی تحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
  • نریمانی، میثم ارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب‏ وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
  • نوری حکمت، سمیه تحلیل لایه‌ای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
  • نوروزی، علیرضا بررسی پژوهش‌های بهره‌مند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاه‌های استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]